czwartek, 22 listopada 2012

Eko torba hand made

Dziś na temat w jaki sposób można prosto i szybko upiększyć bawełnianą torbę. Torba ta została zostawiona przez moją siostrę, abym coś z nią zrobiła. Szukając pomysłu natknęłam się na stronę spryciarzy, a dokładniej na http://www.spryciarze.pl/inspiracje/8852 i postanowiłam zrobić podobną.
Do wykonania jej użyłam farb akrylowych do malowania na tkaninach, jabłko, kawałek tasiemki oraz skrawek materiału i klej do tkanin.
Na początku wszystko wyglądało tak:
A po chwili tak:

Całość zajęła mi około 30 minut, musiałam zrobić ją dwustronnie, choć nie było to moim zamiarem, gdyż farba przebiła, a ja nie byłam przezorna i nie podłożyłam nic do środka. Robi się to naprawdę błyskawicznie, ważne jest jedynie by po każdym odciśnięciu pomalować jabłko.
Obie strony są podobne jednak nie jednakowe, na jednej stronie przykleiłam liście z materiału.

A na drugiej przewiązałam kokardkę oraz spersonalizowałam ją pisząc ksywkę mojej siostry, do której torba powędruje.

Myślę że to całkiem fajny i tani pomysł na prezent.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz