poniedziałek, 16 czerwca 2014

Mrożony mus ze świeżych truskawek

I znowu kupiłam truskawki. 
W tym roku postawiłam na dobre, sprawdzone przepisy. I tak na półkach w spiżarni pojawiły się truskawki w czekoladzie, syrop truskawkowy z wanilią i dżem truskawkowy. Wszystko w podwójnej ilości, bo nic nam z zeszłego roku nie zostało. Kiedy zrobiłam jeszcze dżem truskawkowo-jagodowy myślałam, że to koniec, że już mam dość truskawek na cały rok i nie kupię już żadnych z myślą o przetworach. 
Kobieta jednak zmienną jest i z targu wróciłam z 2 kg truskawek. Zrobiłam z nich najprostszy mus świata i zapakowałam do różnej wielkości pojemniczków i zamroziłam. 
Zimą będę rozkoszować się smakiem pysznych lodów waniliowych oblanych musem ze świeżych truskawek, a dziewczynki będą miały pyszny dodatek do kaszki czy deserów :) Zajęło mi to 10 minut (najwięcej pakowanie), więc polecam tą metodę.




Składniki
truskawki
cukier

Zmiksować truskawki, dodać cukier wedle uznania. Przelać do pojemników i zamrozić. Po wyjęciu z zamrażarki można przechowywać w lodówce 2-3 dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz