środa, 22 stycznia 2014

Sałatka z mandarynką

Jadłam ją kilkukrotnie odwiedzając koleżankę, a tym razem postanowiłam zrobić ją u siebie. Oczywiście troszkę zmieniłam, dodałam od siebie. Bardzo nam smakowała :) Kolejnym razem zrobię ją z sosem czosnkowym, zamiast sosu majonezowo- jogurtowego. Połączenie, które wydaje się być dziwne, ale smakuje przednio, mandarynki nadają jej świeżości i wyrazistości. 
Robiłam ją "na oko", nie podaję więc dokładnych ilości.




Składniki
kapusta pekińska
papryka czerwona
kukurydza
ugotowana pierś z kurczaka
mandarynki
majonez
jogurt naturalny
sól, pieprz

Kapustę, paprykę i pierś z kurczaka pokroić i wrzucić do miski. Wymieszać jogurt z majonezem (w proporcji mniej więcej 2 łyżki majonezu na mały kubeczek jogurtu), posolić i popieprzyć. Mandarynki obrać, rozdzielić na cząstki i dodać do miski razem z kukurydzą. Polać sosem i wymieszać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz