środa, 24 kwietnia 2013

Ekspresowa chińszczyzna made by Gosia

Zapragnęliśmy chińszczyzny, zrobiłam przegląd szafek i okazało się że jest i kurczak i mieszanka chińska, sos sojowy, przyprawy, super. Zabrałam się do pracy a kiedy sos był już gotowy otworzyłam puszkę z ryżem a tam... pustka. 
Zbyt leniwa na przejście się do sklepu poszperałam w szafkach i znalazłam makaron noodle. Kupiony kiedyś w czasie chińskiego tygodnia w jednym z marketów czekał cierpliwie na swoją kolej. Pora ta nadeszła a makaron spisał się świetnie. Nie dość że czas jego przygotowania wynosi 4 minuty to jeszcze nie trzeba pamiętać o soli. Trzeba tu od razu powiedzieć że różni się on konsystencją i smakiem  od tego makaronu, który można dostać w zupkach chińskich, jest bez porównania smaczniejszy!!
Całość jest przede wszystkim bardzo szybka i łatwa w przygotowaniu, a danie jest bardzo kolorowe i aromatyczne.




Składniki
1/2 fileta z piersi z kurczaka
300 g mrożonej mieszanki do dań chińskich
2 łyżeczki sosu sojowego
koncentrat pomidorowy
curry
przyprawa 5 smaków do dań chińskich
papryka czerwona
pieprz cytrynowy
chilli
makaron noodle

Pierś pokroić w kostkę, posypać curry i przyprawą 5 smaków. Na rozgrzanej patelni przyrumienić mięso, dodać mieszankę warzyw, koncentrat i sos sojowy i dusić pod przykryciem chwilę, aby warzywa zrobiły się miękkie.Doprawić do smaku. W międzyczasie zagotować wodę na makaron. Wsypać  makaron do wrzątku i wyjąć go po 4 minutach.
Podawać od razu po przyrządzeniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz